Castellano  |  Català

Acords

Pàgina principal

Benvinguts al portal de formació de la Fundació Auditorium

La Fundació Auditorium es va constituir el 5 de juliol de 1995 amb l'objectiu de la promoció social de la figura i imatge del mediador d'assegurances i dels seus serveis professionals.

Per a arribar a aquests objectius la Fundació promou Cursos, Conferències, Jornades Tècniques, Tallers fins i tot un Màster. Tot això amb la vocació de promoure l'actualització de coneixements permanents dels mediadors, els seus empleats, així com els professionals d'entitats asseguradores i organitzacions o empreses del sector.

En definitiva la Fundació Auditorium és un centre de formació continuada en matèria d'assegurances.

6ª EDICIÓ MÀSTER EN GESTIÓ D'EMPRESES DE MEDIACIÓ EN ASSEGURANCES

El Col·legi, la Fundació Auditorium, el Centre dEstudis CECAS i la EPSI-UAB es complauen en comunicar lapertura de la 6ª Edició del Màster en Gestió dEmpreses de Mediació en Assegurances que començarà el pròxim mes doctubre, i que finalitzarà al juliol de 2015.

Aquest programa està orientat principalment acorredors, agents dassegurances, empleats de mediadors i professionals del sector i les seves principals i essencials característiques són:

- Doble Titulació Oficial: el Màster i el certificat del Grup Aper poder exercir com a mediador.
- Horari compatible amb la teva activitat professional.Divendres de 9:30 a 14:00 h. i de 15:30 a 19:30 h.
- Potenciar les teves competències i habilitats necessàries per ser un perfecte professional al costat dels millors professionals del sector.

Accés usuaris
Password: